dinsdag 23 juli 2013

Blog van Samuel

Deze keer wilde Samuel graag wat schrijven:

Ik heet Samuel en ik ben de zoon van Abukari en Joke. Ik ben in augustus 2005 geboren. Ik hou van tekenen en sporten en soms ook reizen. Ik maak wel eens potten in de tuin van de kleigrond die daar is.

Deze tekening heb ik gemaakt

Ik vind het leuk om badminton te spelen......

...... of te fietsen

Ik ben een tijdje geleden ook in een wildpark geweest. Het is daar heel leuk. Je kunt op safari gaan en als je geluk hebt dan zie je olifanten, apen en meer wilde dieren. Als je ver het wildpark in rijdt zie je misschien wel leeuwen, tijgers en slangen. Je kunt ook op nachtsafari gaan. Dit zijn wat foto’s van het wildpark ‘Mole’:


Als je geluk hebt, kun je heel dicht bij de olifanten komen......

....... en apen

Ik ben ook naar het strand geweest en het heette daar ‘Tills’. Daar was het ook heel leuk, kijk maar naar de foto:
 
Lekker vliegeren op het strand

Geen opmerkingen: