donderdag 28 oktober 2010

Eten vangen voor een dorp

Een tijdje geleden ontvingen we de volgende foto's van een vriendin per email. We hopen dat jullie er van genieten.....

Pythonvanger in Afrika

Eerst binden we een huid om onze arm ter bescherming

Dan kruipen we in het gat

We gebruiken 'moderne verlichting'

Daar is de python

Dit moeten de eieren zijn, en kijk eens naar die mond!

Ik laat het mijn arm opslokken - zoiets als een vis aan de haak

Dan trekt mijn vriend me uit het gat met de slang nog aan mijn arm

Is het geen pracht exemplaar?

Het zal het hele dorp een tijdje van voedsel kunnen voorzien
En jij denkt dat jouw werk moeilijk is .... of niet dan?
Je kunt maar beter God danken en door gaan met je werk!


Je kunt de foto's (zonder text) ook op de volgende website vinden hier.

Geen opmerkingen: